5 Kasım 2008 Çarşamba

HAYATIMDAN GEÇENLER DEDİK YA.



İşte bu ara hayatımızdan Can'ın anaoukuluna başlamasıyla beraber yandaki resimde görülenler geçmeye başladı.

Can'ın burnu tıkanıp, boğazında sıkıntılar yaşamaya başladıktan sonra bayağı bir mücadele ettim. Bu sefer hastalığı antibiyotiksiz yenecektim. Kararlıydım. Çorbalar, ıhlamurlar, meyve suları, odayı nemlendirme, rapor alıp dinlenme falan derken. Olmadı. Olduramadım.


Hani Şener Şen'in Çıplak Vatandaş filmindeki yüz ifadesi ile sonunda yenilgiyi kabullendim.

Ve sonunda ilaçla tedaviye başladık.


Demek ki vücut hala tek başına hastalığı yenecek güce ulaşmadı.


Çocuklar bu tip hastalıklara 6 yaşında bağışıklık kazanıyormuş. Ben bunları söyleyen annelerin yalancıyım. Ama düşündüm de galiba ben de 6 yaşından sonra ilkokulda pek hastalanmadım.


Umarım öyledir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder